2020. október 25., vasárnap

Adidas, Under Armour sportmelltartók Xs, és 1 ajándék xs fitness capri naci - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Adidas sportmelltartó: 1x viselt!!!!! !!!!!
Under Armour sportmelltartó: 3-4 alkalommal viseltem. A mell alatt a vastag gumiréteg néhány helyen olyan lett mint a fotón, a mosástól vagy a hordástól nem tudom, de ez a viselést abszolút nem befolyásolja: )
Aji naci: Tchibo-s capri, dereka lehajtható csípőre, amúgy normál szabású. xs-s méretre jó. Én farmerből 26-27-est hordok, ha ez segít. melltartókat 70B-75A-ra ajánlanám.
Én 75B-s vagyok, jó rám, de brutál módon tart és alig tudom levenni.   Ezért is adom el, mert úgy érzem kihíztam, már csak árválkodnak a fiókban.  
7000 együtt a kettő! + természetesen a naci


Jelenlegi ára: 4 000 Ft
Az aukció vége: 2020-10-25 13:04 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése